Bergman Elin

Duktig

Kategori: Vardag som student.

Nu känner jag mig duktig. Riktigt duktig. Inte gjort ett shit egntligen som ska föda denna känsla. Men lika väl kommer den sig smygande på.
 
 
Kan det vara för att jag gjorde ett prov idag?
 
En bit av den där förbaskade stenen har ramlat av. Skall göra ett till imorgon följt av en Uppgift (ett prov fast enbart med egna ord) dagen där på. Sen ska jag snabbt igång med nästa modul.
 
Men det blocket handlar om marknadsföring, av någon undelig anledning känns det lättar, mycket lättare än de block jag just gjort.
"Starta företag." Produktidé, affärsidé, prototyper, livslängder, ekomoniska behov, företagsformer, människors "roll" i olika företag vilka är entusiastisk nog för att kalla sig själv entrepenör? och vilka kan enligt reglernas alla konster kalla sig för en "ledar" typ?
 
Kommentera inlägget här: