Bergman Elin

Bilder

Kategori: Bilder

Har några bilder jag tagit de senaste dagarna. När jag åkte in till Fagersta i Tisdags såg det ut så här.
 Det är alltså inte dimma utan rök från branden som alltså befann/befinner sig ca 1 mil utanför staden i Ängelsberg. Bilen framför ligger bara 15-20 meter framför mig men likt förbannat ser man den svagt. Kan även säga att bilden ger en orättvis uppfattning av röken då den inte tar med den svagare dimman. Själv såg jag knappt bilen innan jag tog kortet. 
 
En härligare bild jag tog här hemma igår kväll. Iallafall innan man börjar tänka om det verkligen är moln eller om det är rök, då det är i den riktningen som rökern faktist kommer från. Det är åt Fagersta Norbergs hållet.  Så ska jag vara ärlig är det troligen en blandning!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: