Bergman Elin

Näthat.

Kategori: Budskap

UPDATERING! INLÄGGET ÄR SKRIVER 2013-10-31
 
När jag ändå la ut angående den andra filmen tänkte jag bara uppdatera denna då jag inte tror det är någon som går så långt tillbaka i min blogg. 
 

 
 
 
Man kan inget annat en att hata hatet. Näthat eller nätmobbing måste ju vara så otroligt svårt att bara skaka av sig. Allt hänger ju bara över en. Nu säger jag absolut inte att någon annan form av mobbing är lättare absolut inte. 
 
Jag har kollat på en film som fick men att fundera så sjukt mycket om hur mycket skada som faktist sker när man känner tryggheten att kunna gömma sig själv bakom en skärm. Att man kan ljuga om allt rellevant bara för att få trycka ner! Bara för att få ge igen. 
 
Filmen heter Cyberbully och skulle ingå i vilken läroplan om helst! Världen måste se den här filmen! Så är det bara. 
 
  
 
    
 
Tänk om man kunde få hela värden att kolla och ta in!

KOMMENTARER:

  • jennifer säger:
    2014-08-30 | 15:41:58
    Bloggadress: http://jenniifersjo.blogg.se

    Jag håller med dig den där filmen bör alla barn/ungdomar se så att dem förstår.

    Sv: ja det var jätte gott verkligen:P Har du gjort din bakgrund själv`?

    Svar: Eller hur.. Nej har inte gjort någon del av designen, allt är val man kan fixa själv inne på mallen. :)
    Ha en fin kväll!
    Kram!
    Bergman Elin

  • jainaba säger:
    2014-09-01 | 20:59:52
    Bloggadress: http://blacksugar.blogg.se

    jag har också sett den filmen, det är hemskt hur människor kan bete sig! Vad beställde du från nelly då? :)

    Svar: Från Nelly beställde jag Johnny Bulls boots :)
    Bergman Elin

Kommentera inlägget här: