Bergman Elin

Utmaning (1) -Presentera mig själv!

Kategori:

Presentera mig själv.
 
 Detta är då jag! Elin Bergman.
Jag är 22 år gammal, bor tilsammans med min sambo Per i Söderbärke. Dock är jag skriven hemma hos min pappa i Norberg fortfarande (fråga mig inte varför?!). 
Vi bor på en gård som Per driver tillsammans med sin Far. Det är två familjehus på gården. Ett där jag och Per håller hus sen ett där hans far och farn's sambo bor. (även dem tre som ägergården, Per, fadern, och faderns sambo)
Det finns får på gården ett närmare 80 tal. Två border Collies har vi också, vilket underlättar enormt när fåren är på fel sida tråden. 
Jag läste Hästskötarlinjen i Rättvik i 3 år mellan 08 till 11, tre dagar efter studenten flyttade jag till norge. Flyttade hem igen i Februari - Mars 2012. 
Då flyttade jag hem till Pappa.
Den 17 Juni 2012 träffades jag och Per. 
3 Augusti 2012 vart vi tillsammans. 
 
Vet inte vad mer jag ska lägga till. Något annat ni undrar över från ni fråga! :) 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lady Syndrome säger:
    2014-09-06 | 09:18:48
    Bloggadress: http://syndrome.blogg.se/

    Wow, coolt att du vågade flytta till Norge! Vad gjorde att du flyttade dit?

    Svar: Min syster jobbade där och var teamledare på ett säljs företag och tog med mig i hennes team :) så jobbade :)
    Bergman Elin

  • Madeleine säger:
    2014-09-06 | 10:22:02
    Bloggadress: http://madeleineanderssonn.blogg.se/

    Sv: hittills är jag grymt nöjd med boken! :)

    Svar: Ska nog köpa den när jag ser den.
    Bergman Elin

Kommentera inlägget här: