Bergman Elin

UTMANINGAR

Kategori:

Ja, jag tyckte det var för roligt med en utmaninga, jag vet att jag fuskade lite. Då jag faktiskt inte hade vissa saker, jag äger tydligen inget lila.. Hmm. Men nu tänkte jag starta 3 utmaningar. Som ni kommer att kunna följa. framgången i. 
 
 
1.
Jag kommer att ta en före bild, mäta midjan över höfterna och under brösten. När det gått 30 dagar kommer jag lägga upp före och efter bilder-mått. Så får vi se resultatet.
 
 
2.
 
Samma sak kommer jag att göra med denna, mäta över rumpan och lår på två ställen på båda låren. Kommer ta före och efter bild, sen kommer ni att få se efter 30 dagar gått. 
 
Kommer självklart uppdatera efter vägens gång men inga mått eller förebilder förens det är klart. 
 
3.
 
Tänkte att jag skulle presentera mig mera. På roligast möjligaste vis. Så denna tyckte jag passade bra. 
Men vad är en utmaning utan någon att utmana med ?  Jag skulle tycka detta vart snäppet roligare om ni gjorde det med mig. 
 
Men främst skulle jag vilja nominera Sara. Kan inte du också göra denna så ser vi resultatet ? 
 

KOMMENTARER:

  • Helena säger:
    2014-09-04 | 13:34:25
    Bloggadress: http://www.imys.se

    Lycka till :)

    Svar: Tack
    Bergman Elin

Kommentera inlägget här: